آخرین اخبار
کد مطلب: 147020
کارشناس مسائل سياسي ؛
در اغتشاشات اخير شاهد رويه داعشي ها توسط عده اي اغتشاشگر بوديم
تاریخ انتشار : 1401/09/21
نمایش : 348
در اغتشاشات اخير شاهد همان رويه داعشي ها توسط عده اي اغتشاشگر بوديم يعني دقيقا افرادي با قمه و سلاح گرم در صدد بودند تا همان فضاي داعشي را در شهرها براي مردم ايجاد کنند.
محمدرضا عسکري ارمندي کارشناس و پژوهشگر مسائل سياسي شهرستان لردگان در گفتگو با سلام لردگان با اشاره به پيرامون  نقش سلبريتي ها در حمايت از قمه کش هاي آدم کش گفت: داعش وقتي آمد با يک عمليات رواني گسترده اقدام به قتل عام و جنايت هايي کرد که در تاريخ بي سابقه بود اما اين جنايات يک فلسفه داشت و آن ايجاد رعب و وحشت با هدف ناامن کردن جامعه ‌و در نهايت فتح سوريه و عراق بود در اغتشاشات اخير شاهد همان رويه داعشي ها توسط عده اي اغتشاشگر بوديم يعني دقيقا افرادي با قمه و سلاح گرم در صدد بودند تا همان فضاي داعشي را در شهرها براي مردم ايجاد کنند.

وي افزود : در‌واقع اين افراد با سوء استفاده از وضعيت پيش آمده و حمايتي که از سوي برخي افراد به اصطلاح سلبريتي داشتند به هر جنايتي اقدام کردند و حالا با حمايت همان افراد اقدام به مظلوم نمايي مي کنند تا از قانون فرار کنند و البته خون افراد ريخته شده را سلبريتي ها پايمال نمايند.

عسکري ارمندي بيان کرد : اگر‌در حالت عادي شخصي با قمه در خيابان به مردم حمله کند همين سلبريتي ها مدعي مي شوند که چرا پليس و قانون جلوي اين افراد را نمي گيرد ولي چون حالا يک عده اي خائن و مزدور در پوشش معترض در صدد ضربه زدن به کشور و ناامني جامعه هستند برخي افراد که سال ها خود را به دشمنان فروختند صحبت از عدم برخورد مي کنند.


وي گفت : دستگاه قضا بايد با قدرت و بر اساس مستندات کار خود را انجام دهد و در برابر هر کسي که اقدام جنايتکارانه انجام داده قاطعانه برخورد نمايد، دستگاه قضاء نبايد اسير هجمه هاي بي اساس عده اي مرفه بي درد شود که براي حفظ درآمد خود از اينستاگرام و... اقدام به  حمايت از وحوش قمه به دست مي کنند تا از اين طريق منبع درآمد خود را حفظ کنند حتي به قيمت تجزيه و نابودي امنيت در کشور چرا که همين افراد در صورت وقوع اتفاقي بدون هيچ نگراني اقامت کشورهاي ديگر را مي‌گيرند و به همين جهت نيز اين خاک چندان براي آنها اهميت ندارد چون زندگي اين ها وابسته به پول است و اگر پولي نباشد جايگاهي ندارند که با آن خود را سلبريتي معرفي کنند و براي افراد با وضعيت مالي متوسط و رو به پايين جامعه  خودنمايي کنند.

کارشناس مسائل سياسي افزود: سلبريتي که دغدغه جامعه را ندارد، فوتباليست، بازيگر و... بنابر شغل خود سال ها ميلياردها درآمد داشتند و نمي دانند درد جامعه چيست، نمي دانند تحريم ظالمانه يعني چه، نمي دانند همان کشورهاي غربي که مدينه فاضله آنهاست دارو را بر کودک ايراني به جرم استقلال و اقتدار ملي تحريم کردند يعني چه، تنها دغدغه سلبريتي جذب فالوور مي باشد، تنها دغدغه سلبريتي بازيگري و نمايش هاي جذاب براي فالوورها مي باشد حتي به قيمت اينکه کشور را به نابودي بکشانند.

وي در پايان خاطر نشان کرد : در اغتشاشات اخير برخي از سلبريتي ها نشان دادند که نه تنها سواد لازم را ندارند بلکه در درس انسانيت و اخلاق هم مردود شدند و ثابت کردند پاي منافع فردي که در ميان باشد خيلي چيزها را فداي آن مي کنند.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس